4 Eki 2007

beirut



dün burada tatildi.
evimdeydim. toplayip duzenleyip oturup bir seyler dinleyecek vaktim oldu. sanki uzun zaman öncede kalmis bir aksamla karsilasir gibiydim.

karistirdiklarim arasinda bir cd vardi. uzerinde beirut - gulag orkestar yaziyordu. nereden geldigi ne zaman benim oldugu icinde ne olabilecegi konusunda hicbir fikrim yokken koydum muzik calara. sonra birden sürüklendigimi hissettim. bambaska bir yere. günes batmak üzere bir anda kumlarin uzerinde ciplak ayak uzagi izler gibi.

sonra uzun etekli bir kadin uzgun ya da sevincli belli etmeden ne varsa icine ata ata danseder gibi.

sonra kendini dinleyence anlasilmaya birakmak icin yepyeni kelimeler cikaran bir agzin önünde durur gibi.

belki yarin böyle güzel gelmez. ama bugün icerde yumusak bir yere dokunuyor bu album.

ama nereden geldi, kim verdi, kim sevebilecegimi bildi. cok merak ediyorum.
merak ediyorum neden bu kadar cok bekledi bir kutunun icinde.

belleksiz bir karsilasma bizimkisi.
oysa ne kadar güzel. simdiden baslayip aldi yerini.


...
radikal
beirut
eksi

1 yorum:

siyah mum dedi ki...

http://denizinkulagi.wordprexy.com/2007/05/15/beirut/